بررسی برنامه اندرویدبهترین

6 بهترین اپلیکیشن های to do list برای مدیریت کارها

تمام آن چیزی که امروز به عنوان برنامه های To-do List (لیست برای انجام کار) شناخته میشود با ساده ترین ابزار یعنی notepad شروع شد و با مرور زمان کم کم به برنامه های مستقل و توسعه یافته تبدیل گشت.

مدیریت انجام کار ها و لیست وظایف روزانه از اهمیت بالایی در زندگی هر انسانی برخودار است (یه راز بهتون میگم ولی بین خودمون باشه، من خودم شخصا تنبل بودم ولی بعد از نصب یکی از این برنامه ها تونسم بهره وریم رو تو کارهام دو برابر کنم ) عموم افراد برای انجام کار های خود زمان کم می اورند و نمیتوانند در موعد مشخص وظایف خود را انجام دهند.

بعضی مواقع اوضاع حتی بحرانی تر از اینهاست، با کسی قرار میگذارند و فراموش میکنند که بر سر قرار خود در ساعت مشخص حاضر شوند!!

مشکل: مشکلی که همه با ان دست پنجه نرم میکنند این است که چگونه زمان را بهتر مدیریت و چه طور یک برنامه مشخص و منظم برای مدیریت کارهای خود داشته باشند؟

راه حل: راه چاره استفاده از برنامه های To-do List است ، بزرگ نوشتم تا اهمیت ان را بیشتر بفهمید.

امروزه با توجه به محبوبیت روز افزون گوشی های اندرویدی و اهمیت بالای اندروید به عنوان یک پلتفرم همه کاره، بیش از 17 هزار برنامه اندرویدی برای مدیریت وظایف کاربران اندرویدی توسعه یافته است.

امروز نوبتی هم باشد نوبت به برنامه های تو دو لیست است. قبل از اینکه با این برنامه ها اشنا شوید بهتر است کمی بیشتر با این موضوع اشنا گردید.

نشانه های یک برنامه To-do List عالی چیست؟

یک لیست خوب برای انجام می تواند یک اتاق کنترل باشد که باعث می شود هرج و مرج را کنترل کنید. اما این مهم است که بدانید چه چیزی باعث ایجاد یک لیست عالی برای کارهای انجام شده می شود زیرا این امر به شما در یافتن برنامه مناسب کمک می کند.

برنامه مدیریت کارها
انتخاب برنامه های برتر لیست انجام کار پیچیده نیست، فقط باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • در ساماندهی سریع کارها کمک کند.
  • روش های مختلف برای سازماندهی وظایف را داشته باشد: برچسب ها ، لیست ها ، پروژه ها و موعد مقرر.
  •  در موقع مناسب وظایف شمارا یاداوری کند
  • رابط کاربری جذاب و اسانی ارائه دهد تا بتوانید کاری را که قرار است انجام دهید را به خوبی انجام دهید.
  • همگام سازی بین هر پلتفرمی که استفاده می کنید (ویندوز، اندروید و …)
  • برای پیگیری زمان و صرفه جویی در زمان یک تایمر داشته باشد.
  • قابلیت اضافه کردن کارهای فرعی به کارهای موجود فعلی

چرا شما نیاز به دانلود برنامه لیست کارها ( تو دو لیست) دارید؟

همه ما وقتی میلیونها کار ومشغله های زیادی برای انجام داریم، نمی دانیم چگونه این کارها را انجام دهیم. برنامه لیست کارها برای نجات یافتن از این مشکل است.

همانطور که گفتم بهره وری من بعد از تهیه یک لیست وظایف دوبرابر شد، بنابراین لیست منظم کار بسیار ارزشمند است.

در اینجا پنج مزیت برتر استفاده از آنها آورده شده است:

به شما در سازماندهی وظایف کمک می کند

سازماندهی وظایف شما می تواند همه چیز را تحت کنترل خود دراورد. هنگامی که چندین پروژه را اجرا کرده اید ، به احتمال زیاد آنچه را که باید در زمان های مشخص انجام شود را از دست می دهید.

برنامه های لیست کارهای انجام شده به شما کمک می کند تا با تنظیم یک برنامه عالی برای کارهای انجام شده و وظایف انجام نشده اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز از قلم نمی افتد و همه چیز در جای خود است.

به شما کمک می کند تا زندگی خود را بهتر کنید

لیستی از کارهای زیاد می تواند زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد. برنامه های انجام کار با کمک به انجام به موقع وظایفتان در وقت شما صرفه جویی کرده ، زمان زیادی برای گذراندن با خانوادتان خواهید داشت و در نتیجه زندگی اسان تر و بهتری خواهید داشت .

شما را با انگیزه نگه می دارد

لیست کارها، ابزار انگیزشی مفید برای روشن شدن اهداف شما است. رسیدن به اهداف، قدم بزرگی برای موفقیت است اما انجام اقدامات برای تحقق آن هدف می تواند سخت باشد وباید برنامه منسجم و دقیقی برای انها داشته باشید

حافظه شمارا بهبود میبخشد

زمانی که یک لیست برای کارها خود دارید بهتر میدانید که چه چیزی انجام شده و چه کاری باید انجام شود، اگر برنامه دقیقی نداشته باشید ذهنتان بهم میریزد و بعضی کارهای مهم را فراموش میکنید. اما اگر لیستی از آنچه را که باید انجام دهید داشته باشید همه چیز جلو چشمانتان است و در حافظه بصری شما خواهد ماند.

احساس می کنید کار کمتری دارید

70 درصد از بار کاری که احساس میکنید به خاطر نداشتن یک برنامه منجسم و دقیق است .اما با نصب یک برنامه لیست کار ، شما به شکلی سازمان یافته تر کارکرده، می توانید تمام دستاوردهای خود را مشخص کنید و با عواقب انجام نشدن وظایفتان مقابله کنید.

بهترین برنامه های TO-do list که همین امروز باید دانلود کنید

ما به طور مستقل در مورد برنامه های اندروید تحقیق و بررسی میکنیم، وظیفه ما ارائه اطلاعات مفید به کاربرانمان و پاسخ به سوالات انهاست.

در زیر بهترین برنامه های To-do List را که به اسان شدن زندگی شما کمک کرده و برای رسیدن به اهداف بلند مدت شما موثر هستند، بعد از ساعت ها تحقیق و تفحص لیست کرده ایم، این شما و این هم لیست منتخب یورمگ.

Any.do: To do list, Calendar, Reminders & Planner

زندگی خود را در هر ثانیه با Any.do سازماندهی کنید – برنامه برنامه ریز، برای مدیریت وظایف ، لیست ها ، یادآوری ها ، رویدادهای تقویم ، لیست های خرید مواد غذایی و غیره… تمام کارهای خود را مرتب کرده و همه چیز را مدیریت کنید. با این برنامه هیچ چیز از خاطر شما نخواهد رفت و زندگیتان نظم میگیرد.

Any.do: To do list این قابلیت را دارد تا لیست وظایف شمارا بین دستگاه های مختلف همگام سازی کند و به همین خاطر تفاوتی نمیکند که گوشی اندرویدی داشته باشید یا سیستم ویندوزی! همه چیز زیر نظر شماست و چیزی از قلم نخواهد افتاد.

ویژگی های انی دو:

  • ویژگی منحصر به فرد این برنامه قابلیت یاداوری است که به شما وظایف روزانتان را سر وقت یاداوری میکند.
  • WIDGET تقویم – لیست وظایف را انجام دهید و رویدادهای پیش رو را همیشه در دسترس داشته باشید.
  •  قدرتمند و ساده
  •  یادآوری هایی را به صورت صوتی به لیست کارهای خود اضافه کنید
  •  امکانات مدیریت لیست بسیار قدرتمند ، تنها با یک کلیک یک لیست کارها خود را مستقیماً به ایمیل / Gmail / Outlook خود اضافه کنید. همچنین میتوانید فایلهای برنامه را از رایانه به وسیله Dropbox یا Google Drive دانلود کنید.
  •  قابلیت اشتراک لیست وظایف با اعضای خانواده، میتوانید وظایف خانوادگی تایین کرده و ان را با کودک و یا همسر خود به اشتراک بگذارید به این شکل هر دو در راستای یک هدف واحد تلاش میکنید.

برنامه Any.do با تقویم Google ، Outlook ، WhatsApp ، Slack ، Gmail ، Google Tasks ، Evernote ، Trello ، Wunderlist ، Todoist ، Zapier ، Asana ، Microsoft ، Salesforce ، OneNote ، دستیار Google ، Amazon Alexa ، Office 365 ، Exchange ، Jira و بسیاری دیگر از سرویس ها کار میکند.

این برنامه به نحوی طراحی شده است تا کارهای روزانه خود را مدیریت و به بهترین شکل انجام دهید. قابلیت این را دارد تا با تنها یک لمس لیست وظایف شمارا حذف یا ویرایش کند، همچنین تکان دادن گوشی نیز میتواند جهت حذف لیست کارها استفاده گردد.

در دستری برای: اندروید – IOS
قیمت: 39.99 دلار در سال

Google Keep – Notes and Lists (گوگل کیپ)

همانطور که میدانید گوگل برنامه های زیادی برای تیم ها و مراکز تجاری ساخته است، از جمله این سرویس ها میتوان به جی سوئیت و گوگل داکس اشاره کرد. تقریبا برای هر چیزی، گوگل یک محصول خوب تولید کرده است که مرورگر ان از همه معروف تر است.

Google Keep – یادداشت ها و لیست ها میتواند به سرعت آنچه را در ذهن خود دارید ذخیره کند و آن افکار را با دوستان و خانواده شما به اشتراک بگذارد. در حال حرکت و حتی قدم زدن میتوانید یک پیام صوتی ذخیره کرده و به لیست کارهای خود اضافه کنید.

شما میتوانید جهت کار کردن با این برنامه اموزش Google Keep  را بخوانید.

با این برنامه قادرید یادداشت، عکس و پیام های صوتی را ذخیره و بعدا ویرایش کنید. یکی از بهترین برنامه ها برای برنامه ریزی دقیق و افزایش بهره وری .

از دیگر قابلیت های این برنامه میتوان به قابلیت رنگ دار کردن لیست کار ها اشاره کرد به این صورت که وظایف خاص را با رنگ خاصی مشخص کرد و بعدا با دیدن ان رنگ متوجه نوع کار مورد نظر شد.

شبیه به برنامه قبلی گوگل کیپ نیز از ویژگی همگام سازی اطلاعات برنامه با دیگر دستگاه ها من جمله تبلت، رایانه و … برخودار است.

ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبانی از یادداشت ها به صورت عکس ، یادداشت های صوتی و چک لیست
  •  برنامه مبتنی بر وب با رابطه کاربری جذاب وکاربردی
  • هر چیزی که ذخیره می کنید ، در عرض چند ثانیه در گوگل Drive در دسترس خواهد بود

قیمت: رایگان
در دسترس برای: اندروید – آی او اس – افزونه گوگل کروم – برنامه تحت وب

Evernote

شاید تاکنون نام اورنت را شنیده باشید، برنامه Evernote از محبوبیت زیادی بین کرابران ایرانی برخودار است و در استور مایکت بیش از 300 هزار مرتبه دانلود شده است! کاربران ایرانی سخت پسند هستند و رقمی مثل سیسصد هزار کاملا نشان میدهد که این اپلیکیشن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

Evernote برنامه ای است که برای یادداشت برداری ، سازماندهی ، مدیریت وظیفه و بایگانی آنها طراحی شده است.این برنامه مدیریت کارها توسط شرکت Evernote ، که مقر آن در ردوود سیتی ، کالیفرنیا است ، توسعه یافته است.

برنامه به کاربران امکان ایجاد یادداشت هایی را می دهد که می توانند متن ، نقشه ، عکس یا محتوای وب ذخیره شده باشند.

یادداشت ها در گوشی ذخیره می شوند و می توانند برچسب گذاری ، حاشیه نویسی ، ویرایش ، جستجو ، پیوست داده شده و حتی به اشتراک گذارده شوند.

Evernote برای سیستم عامل های Android ، iOS ، macOS و Microsoft Windows در دسترس است.
ویژگی های کلیدی:

  • قابلیت مدیریت وظایف در حالت افلاین
  • از نوت بوک ها، تگ ها و قابلیت جستجوی پیشرفته استفاده کنید تا هر انچه را نیاز دارید سریع بیابید
  • قابلیت همگام سازی بین رایانه و گوشی

در دسترس برای : اندروید و ios
قیمت: رایگان

ColorNote Notepad Notes

ColorNote® یک برنامه یادداشت برداری ساده و عالی است. این برنامه برای نوشتن یادداشت، ایمیل ، پیام ، لیست خرید و لیست کارهای انجام شده ، یک ویرایشگر قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار شما قرار میدهد.

یادداشت برداری با دفترچه یادداشت ColorNote از سایر برنامه های دفترچه یادداشت، رابط کاربری آسان تری دارد و از این منظر برتری هایی نسبت به برنامه های قبلی دارد هر چند یک اپلیکیشن تمام عیار نیست اما اگر یک زندگی مینیمالیستی دارید و کم مشغله اید، جوابگوی نیازهای شماست.

ویژگی های کلیدی:

  •  سازماندهی یادداشت ها بر اساس رنگ (نوت بوک رنگی)
  • ویجت یادداشت مهم (یادداشت های خود را روی صفحه اصلی خود قرار دهید)
  •  یادداشت های لیست وار برای انجام کارهایی ثمل خرید . ( لیست سریع و ساده)
  • برنامه خود را با توجه به تقویم تنظیم کنید
  • دفترچه خاطرات خود را به راحتی با این برنامه و بدون نیاز به قلم و کاغذ بنویسید
  •  رمز عبور: از یادداشت های خود با رمز عبور محافظت کنید
  •  یادداشت های پشتیبان برای ذخیره سازی در حافظه SD
  • پشتیبان گیری و همگام سازی آنلاین. می توانید یادداشت ها را بین تلفن و تبلت همگام سازی کنید.
  •  جستجوی یادداشت ها
  • یادآوری وظیفه بسیار قدرتمند: زنگ هشدار و در صورت نیاز تکرار زنگ
  • قابلیت یادداشت برداری سریع
  • به اشتراک گذاشتن یادداشت ها از طریق پیام کوتاه ، ایمیل یا توییتر

در دسترس برای: اندروید – IOS
قیمت: 20 دلار در سال

Trello

همکاری از اصول اولیه زندگی بشری است! ضرب المثل بنی ادم اعضای یکدیگرند را مطمعنا همه شما شنیده اید. ترلو یک ابلیکیشن همکاری و کار گروهی است.

Trello یک برنامه “لیست سازی” است که بر اساس سیستم برنامه ریزی Kanban ساخته شده است.

Trello یک ابزار تصویری برای سازماندهی کار و زندگی شما است. برای سازماندهی کلیه پروژه های خود در محل کار ، خانه ، یا هر مکان دیگری از ترلو استفاده کنید. این برنامه در استور مایکت بیش از 10000 بار دانلود شده است.

از ترلو میتوانید به عنوان یک سیستم مدیریت پروژه بهره جسته و در کنار همکارانتان یک پروژه را به اتمام رسانید. به این صورت که هر شخصی که در تیم شما وجود دارد یک وظیفه و برنامه کار به ان تعلق گرفته و به این شکل جلوبردن کارها برای سازمان و کسب و کار شما اسان تر میشود.با Trello می توانید:

  • لیست کارهای خود رسیدگی کنید
  • با ساخت کارت های داخل برنامه افکار و ایده های خود را جامع عمل بپوشانی
  • چک لیست، برچسب ها و تاریخ های مشخصی را مه میخواهید به برنامه اضافه کنید و منابع مورد نیاز خود را برای به اتمام رساندن پروژه ها در اختیار انها قرار دهید
  •  ذهن خود را از یادآوری تمام جزئیات برنامه ریزی آزاد کنید.
  •  اضافه کردن ویدیو و عکس
  • مشخص کردن کارهایی که در گذشته انجام شده و کارهایی که قرار است انجام گردد

در دسترس برای: اندروید – ios
قیمت: 50 دلار سالانه

‏‏تیک‌تیم: برنامه to do list فارسی

مسلما استفاده از اپلیکیشن فارسی برای برنامه ریزی کارها بسیار راحت تر از برنامه های انگلیسی زبان است ، برنامه های فارسی زیادی وجود دارند که کیفیت نسبتا کمی دارند ولی تیک تیم از این قاعده مستنثی است.

تیک تم به عنوان دستیار هوشمند شخصی شما کمک میکند تا با ارامش خاطر وظایف روزانه خود را انجام و زمان را به بهترین شکل مدیریت کنید.

از خصوصیات این برنامه میتوان به داشتن تقویم شمسی، اهنگ هشدار برای یاداوری کارها، مرتب کردن لیست کارها بر اساس زمان و نوع انها ، امکان مشخص کردن زیر هدف برای رسیدن به اهداف کلی و به اشتراک گذاری اطلاعات برنامه با دیگران اشاره کرد.

تیک تم با بهره گیری از تخصص برنامه نویسان ایرانی و به کمک مایکت توانسته است تا کنون 15 هزار مرتبه دانلود شود. با این بنرامه فارسی اهداف بلند مدت خود را ترسیم و برای رسیدن به انها تلاش کنید.

در دسترس برای: اندروید
قیمت: رایگان

برنامه هایی که زندگی را اسان میکنند

در این مقاله با برنامه های موبایل که میتوانند در یاداشت برداری، تهیه لیست کارها و مدیریت روزانه کارها به شما کمک کنند اشنا شدید، توصیه میکنیم حتما یکی از انها را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب و زودتر به اهدافتان برسید.

نظر شما چیست؟ ایا تجربه خاصی در استفاده از یک برنامه to do list دارید؟ آیا روشی به جز استفاده از این برنامه ها برای مدیریت زمان و دسته بندی کارهای روزمره خود دارید؟ تجارب خودتان را در کادر زیر کامنت کنید.

این مطلب رو چه قدر دوست داشتی؟
[تعداد: 2 میانگین رای: 5]

مهدی پشوتن

کار شناس و مشاور Seo است و دوست دارد تجارب و نظرات خودش در این مجله با خواننده ها به اشتراک بگذارد. ترجمه ها و تحریر صدها مقاله و انتشار ان در یورمگ و چنیدن مجله دیگر، تولید محتوای تخصصی مبتنی بر الگورتیم های گوگل، تبحر در سئوی تکنیکال. همچینن علاوه بر اینها او علاقه مند به It و تکنولوژی بوده و به امنیت و جرم شناسی علاقه دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن